Friday, July 26, 2013

म बेश्या होइन राजकुमारी हुँ,परफ्यूम किन्न ८ करोड खर्च गरे

साउदी अरब की उक तथाकथित राजकुमारीले प्रफ्र्युमा ८ करोड खर्च गरेको खुलासा भएको छ । उनी ग गर्ने बेलामा बिरामी हुन्छिन् तर उनले प्रफ्र्युम किनको लागी पछिल्लो दुई महिनामा १४ मिलियन डलर अर्थात ८ करोड खर्च गरेको बताएकी छन् । ्
दरअसल, सारा अल अमौदी नामकी यी महिलामा इथोपियाकी एक बेश्या भएको आरोप लगाएको छ । एजेन्सीले बताए अनुसार उनी राजकुमारी बनेर लंदनको सम्पति खान लागेकी छिन् । त्यसैले यि महिनालो पहिलो चोटी नै १४ मिलियन पाउड्स खर्च गरिदिएको खुलासा भएको छ ।

यस रहस्यमय राजकुमारीको विषय मुदा समेत परेको छ जुन सुनवाई हुन् बाँकी छ । उनलेआफु बेश्या नभएको विश्वास दिलाउन कोशिश गरिरहेकि छिन् उनी बारबार भन्ने गर्दछिन् कि म बेश्या होइन । उनको साथमा यति धेरै पैसा छ कि उनी हमेशा शपिग गर्ने गर्दछिन् । हाल उनको उमेर ३१ देखि ४५ बिचमा रहेको बताएकि छन् ।
यिनी सानले कारमा सवार गर्ने गर्दछिन् । उनको मुदा दर्ता गर्दा यस्तो लेखिएको छ । जसको कारको नम्बर प्लेट ज्च्ज् अर्थात हर राँयल हाइनेस लेखेको छ । उनले अदालतमा भनेकि छन् कि मैले शपिग गर्न डाक्टर संग जानु पर्दछ । किनकी म जहिले पनि शपिग गदा बिरामी हुन्छु त्यसैले म शपिग गर्न डाक्टरको साथ गएको थिए । पछिल्लो दूइ महिनामा मैले मात्र प्रफ्र्युम किनको लागी हो मैले १४ मिलियन डलर खर्च गरीदिए जुन तस्तविरमा पनि हेर्न सक्नु हुन्छ उनले भनिन् ।
उनी अदालतमा उपस्थित हुँदा उनले ५ इन्चको हिल र बुरका लगाएकी थिइन । न्याधिसले उनलाई भने कि तिमीले त आफ्नो हिजाब लगाउनु पर्ने हो तर खै त्यति बेला उनले आफ्नो अनुहार लुकाउने कोशिस गरीन ।

भिडियो हेर्न यहाँ तल क्लिक गर्नु होस् ।

0 comments:

Post a Comment